пятница, 9 ноября 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ ... ՄԱՍ 30



  1. Կանցնեն տարիներ, տարիների հետ, շուրթերդ գուցե ինձ չկարոտեն, Բայց դու իմացիր, որ շուրթերը իմ, ԻՆՁ ու ՔԵԶ համար պիտի աղոթեն.............
  2. Մի  համբույր  ու  երջանկության  դռներն  են  բաց ... Ձեռքդ  տուր  որ  ճախրենք  դեպի  վառ  լուսաբաց....
  3. Դու ուզում ես ինձ ինչ որ բան ասել?? -Սիրում եմ քեզ... -Միայն???-Այո միայն քեզզզզ...
  4. Երբ թաց աչքերդ իմ հետքը փնտրեն , հիշողություններդ դուռդ բաբախեն և  շուրջդ ամեն ինչ ինձ հիշեցնի, համոզված եղիր որ ինձ չես գտնի.  Գուցե դու զղջաս, բայց ուշ կլինի , անձրևը հետքս սրբած կլինի....
  5. Ուզում եմ դու' էլ մերժման ցավը զգաս ,  որ   զգացմունքներից   իմ   գլուխ   հանես  , լոկ այդ ժամանակ դու կհասկանաս  ,  թե քո գորշ կյանքում ինչ վառ գույն էի ես.....

Комментариев нет:

Отправить комментарий