среда, 11 декабря 2013 г.

0 Լավագույն ընկերները ....


Դուռը ծեծում են.
–Ով է՞... ,–հարցնում է ծերունին...
–Երջանկությունը,– լսվում է պատասխան...
–Ես կյանքում երջանիկ եղել եմ , շնորհակալ եմ... Ժամանակ անց, նորից ծեծում են
–Ով է՞... ,–հարցնում է ծերունին...
–Հարստությունը,– պատասխանը...
–Ես հարստություն չեմ փափագում,շնորհակալ եմ...
Ժամանակ անց նորից ծեծում են
–Ով է՞... ,–հարցնում է ծերունին...
–Երիտասարդությունը,– լսվում է պատասխան... –Ես իմ երիտասարդությունը ապրել եմ, շնորհակալ եմ... Ժամանակ անց, նորից ծեծում են
–Ով է՞... ,– նորից հարցնում է ծերունին...
–Ընկերներդ են,բաց...–լսվում է պատասխան...
Ծերունին' լարելով վերջին ուժերը բացում է դուռը, ընկերները ներս են գալիս...
Բայց ընկերների հետ ներս են գալիս երիտասարդւթյունը,երջնկությունը և հարստությունը...
Սիրենք ու պահպանենք լավ ընկերներին, որոնք մեզ համար ոչ միայն ընկեր են, այլ նաև երջանկություն, հարստություն ու երիտասարդություն..

Комментариев нет:

Отправить комментарий