пятница, 26 сентября 2014 г.

0 Մտքերիս անկյունը ...84



  • Ոչինչ չի փոխվում տարիների ընթացքում ,պարզապես հասկանում ես ,որ ավելի շատ ես ՀԱՍԿԱՆՈՒՄ....
  • Մի' հիշիր այն. ինչ եղելէ , մի' գուշակիր այն, ինչ կլինի, պահպանի'ր այն, ինչ ունես....
  • Լինել սիրված……..դա կյանքի ամենահիասքանչ բույրով օծանելիքն է, որը ցանելիս զգում ես, որ այս հսկայական աշխարհի մի անկյունում կա մեկը, ում համար ինքդ ես մի աշխարհ և ում համար կյանքի նպատակ ես ու ձգտում........
  • անհասկանալիորեն, առանց հարցնելու,,,կարևորելու, հարցաքննելու…պարզապես.... ուղղակի ու հենց այնպես...
  • Երևի իսկապես Լռությունը հզորություն է ու լռել կարողանալը գովելի, բայց երբ լռությունը սպանում է հոգիդ, երբ դրա պատճառով կորցնում ես երջանիկ լինելու հնարավորությունդ, ապա Գոռաաա….ասա ամեն ինչ, որ գուցե փոխես իրավիճակը, որ գոնե ավարտվի հոգուդ քաոսը................

Комментариев нет:

Отправить комментарий