пятница, 27 июля 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 22




  1. Նա  քեզ  չի  կարողանա սիրել , որովհետև  քո սերը  այնքան  մեծա  , որ  նրա  փոքր  սրտում  չի  տեղավորվի ....
  2. Մոտ  մի  արի  , ցավ  կա  սրտումս , չեմ  ուզում  քեզ  զուր  տխրեցնել , ներիր  շատ  եմ  կյանքից  հոգնել , չեմ  կարող   քեզ  հույս  ներշնչել ... Հուսահատ  եմ  , աչքերս  թաց ... բայց  ժպտում  եմ  որ  չիմանաս , կորած  մարդ  եմ  անցիր  գնա , թող  վիշտս  ինձ  հետ մնա ....
  3. Արցունքները  ավելի  շատ  բան  են  նշանակում  քան  ժպիտը ... որովհետև  մենք  ժպտում  ենք  բոլորին , բայց  լացում միայն  նրանց  համար  ում  սիրում  ենք ....
  4. Այ հենց սա է ''իսկական սեր'' ասվածը, որ դու երջանիկ կլինես անգամ այն ժամանակ, երբ սիրելիդ երջանիկ է, բայց ոչ քո կողքին ....
  5. Գուցե  կգա  այն  օրը  երբ  մենք  կրկին  կհանդիպենք , և  կբախվեն  հանկարծակի  հայացքները  մեր  երկուսի ... գուցե օտար  ես  քեզ  թվամ , բայց  ես  իմ  մեջ ՝ սրտիս  խորքում  , առանց  քեզ  ինձ մենակ  կզգամ ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий