пятница, 11 мая 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 17



  • Երբ դու ցանկանաս արտասվել, կանչիր ինձ… Ես չեմ խոստանում զվարճացնել քեզ, բայց ես կարող եմ արտասվել քեզ հետ: Եթե երբևէ կցանկանաս փախչել, կանչիր ինձ… Չեմ խոստանում տարհամոզել, որ դու մնաս, բայց ես կարող եմ փախչել քեզ հետ: Եթե մի օր չցանկանաս ընդհանրապես լսել որևէ մեկին, կանչիր ինձ… Ես խոստանում եմ գալ հանուն քեզ ու խոստանում եմ, որ լուռ կմնամ: Բայց եթե մի օր դու կանչես ու ես արձագանք չտամ, խնդրում եմ, շտապիր ինձ մոտ:
  • Ներիր եթե շատ եմ սիրել, բայց հասկացիր, Ներիր եթե չեմ հասկացել, բայց իմացիր, Ներիր եթե չեմ իմացել, մի արտասվիր, Ներիր եթե չեմ արտասվել անգամ քեզ մոտ, Լավ իմացիր ցուրտ ու խավար իմ սենյակում ոռնացել եմ սիրո ցավից, Ներիր եթե ցավ եմ տվել, ինձ հասկացիր..
  • Մայրամուտը մահ չի բերում արեգակին, Քո գնալով չի վերջանում պատմությունը...
  • Դու  ինձ  սովորեցրեցիր  սիրել , խնդրում   եմ  նաև  սովորեցրու  ետ  սիրո  դեմ  պայքարել ...
  • Կյանքում  ամենքին  սիրել  չի  լինի , մի թե  առանց  սեր  ապրել  կլինի , ում որ  սիրել  ես նրան  էլ  ՝  սիրիր , առաջին  սերը  գտնել  չի լինի ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий