четверг, 14 июня 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 20


  1. Ամենատարածված  զգացմունքը  կյանքում ՝ սերնա .. Սիրել  պարտադիր  չի  մենակ տղային , աղջկան ... սիրել  կարելի  ա  կյանքում  սաղին  ու  ամեն  բան ...
  2. Ժամանակ  անցել ... զգացմունքներս  դեռ  ինձ  չեն  լքել , գիտեմ  որ  իմ  մասին  չես  էլ  մտածում  , ետ  ես  եմ  հեռվից  որ  քեզ եմ սիրում  ու  քեզնով  ապրում ... Ինչ  արած  բախտնա  ինձ  սենց  տվել , սրտումս  չորացած  չծաղկած  մի  սեր , ինձ  անվերջ  տանջող  քո  մասին  հուշեր ...
  3. Ափսոս  չգիտես  թե  ինչ  է  սերը ... Դաժան  է  սերը , բայց  իմաստալի ... ուստի  մաղթում  եմ  քեզ  սեր  իսկական , ոչ  անպատասխան  իմ  սիրո  նման ....
  4. Դու  ինձ  սիրեցիր  , հետո  ատեցիր ... Շնորհակալ  եմ  որ  իմ  կողքով  անտարբեր  չանցար ...
  5. Տեսնես  թե  ինչու  անկեղծ  սեր  չկա , կամ  էլ  այդ  սիրուն  ես  չարժանացա ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий