четверг, 28 июня 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 22





  • Ժամանակ  գնա ... ժամանակ  կանգ  առ ... կյանքս  արի  ՝ սիրտս  քեզ  տամ ՝ տար .. որովհետև  գիտեմ  ամեն  նվերը  քեզ ինձանից ՝ քո համար  թանկ  ա , ու  քո համար գին  ունի ... ♥
  • Բարև << սիրունս >>  արդեն  երկար  վախտա  քեզ  գրում  եմ , առանց  քեզ  ՝ մենակ , իսկականից  տանջվում եմ ... դու  գիտես  որ  մենակ  ես  եմ  երազում  քո  պաչիկը  , ու  ուզում  եմ  որ  ինձ  սիրի  մենակ քո  նման  աղջիկը ....
  • Դու  ինձ  ստեցիր , ես հիմա  խաբված  եմ  ...  դու  ինձ  խոցեցիր  ՝ սիրտս  միշտ  լցված , աչքերս  թաց  են ...
  • Ուշացել  եմ  ես արդեն , իմ սխալը  ոնց  հարթեմ , թե  կուզես  երդվեմ  , որ  սիրում  եմ  միայն  քեզ ...♥
  • Ծովի  ալիքների  մեջ  խեղդվեց  սերս , մութ  ամպերն  են  ծածկել  քո  սև  աչքերը ...♥

Комментариев нет:

Отправить комментарий