пятница, 22 июня 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 21




  1. Ինքը  ժպտումա  , բայց  ներսում  լացումա , ինքը  մերժումա  , բայց լավ  հասկանումա  սրտին  նեղացնումա , ինքը  թողնում  ու  գնումա , բայց  ուզումա  ասի  որ  անչափ  սիրումա ....♥
  2. Երբեմն թվում է, թե իսկապես սիրում ես: Մնում է գտնել ավելորդ բառը. կամ թվում է, կամ էլ իսկապես..♥
  3. Պատահական  մենք  հանդիպեցինք  , միանգամից  քեզ  հավանեցի , դե  ինձ  ասա  թե  ինչպես  , սիրտս  փակեմ  , քեզ  ընդմիշտ ինձ  մոտ  պահեմ , ու  չլինի  թե  դու  էլ  ինձ  պես  սիրահարված  ես  բայց  չգիտես ...♥
  4. Անկեղծ  կասեմ  , ես հոգնելեմ  քեզ  գովելուց , ես  տանջվել  եմ  , մաշվել  եմ  քեզ  սիրելուց , քեզ  պաշտելուց , անկեղծ  կասեմ  ես հոգնել  եմ  հեռանում  եմ ՝  կմոռանամ , չեմ  սիրի  , չեմ  հիշի  քեզ .... խոստանում  եմ ...♥
  5. Մի  թե  կարծում  ես  հեշտ  է  առանց  քեզ , խնդրում  եմ  երբեք  այդպես  չկարծես ... նույնիսկ  մեռնելը  հեշտ  չէ  առանց  քեզ , ուր  մնաց  շնչել  , ապրել  առանց  քեզ ....♥

Комментариев нет:

Отправить комментарий