четверг, 13 июня 2013 г.

0 Ես իմ ներսում ունեմ քեզ, իմ աչքերում ունեմ քեզ, բայց աշխարհում չունեմ քեզ....



  • Ես հիմա ունեմ մի նոր ընկեր,նրա անունը միայնություն է,նա երբեք ինձ ցավ չի պատճում,և միշտ ինձ հետ է.....
  • Քեզանից հետո կյանքն Իմ մնաց վերնագրված ` "Անվերնագիր".
  • Չէ, ես չեմ խելագարվել…Ես ուղղակի խենթի նման սիրել եմ ու սիրելու եմ քեզ, թե` ամեն դեպքում և թե` բոլոր դեպքերի համար…
  • Չեմ իմանում, ո՞ր Սխալիս համար Ինձ ապտակեցիր Կորուստով քո մեծ…
  • Կործանեցիր քո ողջ սառնասրտությամբ… Անկախ ամեն ինչից, բոլոր ցավերից հառաչանքներից… հարվածներից ու վերքերից… ես… սիրում եմ քեզ… սիրում եմ…
  • Գիտես ինչքան ծանր է նկարտ տեսնել ,բայց քեզ չունենալ,կաս դու աշխարհում ,բայց թե ում համար.....
  • Այն հեքիաթը,որը ես և դու էինք գրում,ցավոք սրտի մնաց անավարտ....
  • Վերադարձդ ավելի ցավոտ կլինի քան չլինելդ ....
  • Պետք Չէ Անցյալին Նայել,.... Այնտեղ Փոխելու Ոչինչ Չկաաա..
  • Ես քե՛զ չեմ ատում,Ես սե՛րն եմ ատում,որ երակներումս արյան փոխարեն կարոտ է դարձել.....

Комментариев нет:

Отправить комментарий