четверг, 30 марта 2017 г.

0 Հատված մի գրքից ...... Էրիկա Լեոնարդ Ջեյմս «Մոխրագույնի 50 երանգները»



  • Թեյը փորձված միջոց է կյանքի ցանկացած պահի համար:
  •  Հաճույքի և ցավի միջև սահմանը շատ նուրբ է: Դրանք մետաղադրամի երկու կողմերն են, գոյություն չունեն առանց մեկը մյուսի:
  • Հիմարություն է ողբալ այն բաների համար, որոնք գոյություն չեն ունեցել՝ չիրականացած հույսերի, կոտրված երազանքների, անիմաստ սպասումների համար:
  • Նա, ով ունակ է ամբողջությամբ տիրապետելու սեփական բանականությանը, կտիրապետի այն ամենին, ինչ իրենն է իրավունքով:
  • Քո մեջ կա այնպիսի մի բան, որը ստիպում է ինձ վեռադառնալ նորից ու նորից:
  • Բիզնեսը մարդիկ են, և ես շատ լավ գլուխ եմ հանում մարդկանցից: Գիտեմ՝ ինչն է նրանց հետաքրքրում, ինչի համար են ուրախանում, ինչն է նրանց ոգեշնչում, և ինչպես կարելի է նրանց ստիպել աշխատել: Ես աշխատանքի եմ վերցնում բացառիկ մասնագետների և բարձր վարձատրում եմ: Վստահ եմ, որ որևէ գործում հաջողության հասնելու համար պետք է այդ գործին շատ լավ տիրապետել, ուսումնասիրել մանրակրկիտ, ներսից: Ես շատ եմ աշխատում դրա համար: Որոշումները, որոնք կայացնում եմ, հիմնված են փաստերի և տրամաբանության վրա: Ես բնական տաղանդ ունեմ նկատելու արժեքավոր մտքերն ու լավ աշխատակիցներին: Արդյունքը միշտ կախված է մարդկանցից:-

Комментариев нет:

Отправить комментарий