воскресенье, 5 февраля 2012 г.

0 Կարոտ ....


Գո՞ւցե  հիմա  կարոտում ես  ինձ … Բայց  փորձում  ես  անէացնել  այդ  քո  ուժգին  տենչանքը  տեսնել  ինձ  ու  լսել  իմ ձայնը …  Միգուցե  կարոտումես  ժպիտս  ու  փայլող  աչքերս  , որոնք  անվերապահորեն  նվիրում  էի  քեզ … Գիտես  հոգուտ  ճիչը  ես  զգում  եմ ,  զգում  եմ այն  ուժեղ  սրտիտ  ցավը  որ  դու  կզգաս  հիմա  …. Այդ  տախտկալի  զգացումը  քեզ  կանէացնի  , ու  մի  րոպե  անգամ   չես  կարողանա  աչքերտ  փակել   ու  մոռացության  տալ  ` կարոտդ ….  Դու  ինքտ  քեզ  կհամոզես , որ  դա  այն  չէ  ինչ  անվանում  են  սեր , դու  այն  կանվանես  ամեն  կերպ  բայց  ոչ դա … Դու  կստիպես  քեզ  ատել  ինձ , բայց  ամեն վայրկյան  կհասկանաս  որ  ավելի  ու  ավելի  ես  սիրում : Դու  ամեն  ինչ  կանես  որ  անտեսես  այդ  քո  սրտի  ցավը  , որը  ամեն  գիշեր  քեզ  կխեղտի … Դու ինձ  ամեն  վարկյան  կհիշես , հուշերը  քո  մեջ կլինեն … Դու  ամենուր  կփնտրես ինձ , բայց  էլ  երբեք - երբեք  չես  տեսնի ….




Комментариев нет:

Отправить комментарий