среда, 29 февраля 2012 г.

0 Ոչինչ մնաց , այդ սիրո դիմաց ...



Իսկ  մի՞թե կան  խոսքեր  որոնք  ինձ  չես  ասել ՞  , կամ  փորձել ես  թաքցնել  դրանք  քո  մեջ ՞... Մի՞թե  ունես  դու  իրավունք  ստիպել  ինձ  հավատալ  քեզ ... Գիտես  այլևս  չեմ  կրում  այն  վարդագույն  ակնոցները , և  կյանքնել  փոքր  ինչ  ռեալ  է  ինձ  համար դարձել .. Վաղուց  չեմ  հավատում  այն  հեքիաթներին , որոնք  շատ  ու  շատ  անգամներ համեստորեն  ու  լռությամբ  լսելեմ  ... Գուցե  վաղուց  այլևս  այն  փոքր  աղջիկը  չեմ  , ով  սիրում  էր  քեզ  անիրական  ու  ուժգին սիրով , որ խենթության  էր  նման ...Հիմա  էլ  ոչինչ  չկա ,  որ  ես  քեզ  ասեմ , ուղակի  հիմա  եմ  հասկանում  փուչ  խոսքերտ  որոնք  այնքան  հստակ  ու  համոզված  էիր  շռայլում .. «ԽՈՍՏՈՒՄՆԵՐՏ» հիշում  եմ այնքան  այնքան  հաճախ  որ  ինձ  թվում է  հիմա  էլ  եմ  հավատում  դրանց : Բայց  մի՞թե հնարավոր  է  այդքան  կույր  լինել և չտեսնել  այն  ինչ  կա իրականում ... Ոչ  ես  հիմա  էլ  գիտեմ քո  ամեն  ասված  բառի  իրական  արժեքը - որոնք  ուղղակի  անգիր  արած  բառեր  են ,   որ  յուրաքանչյուրին  ես  նվիրում ...Հիմա  ես  էլ  չեմ  փորձի  քեզ  լսել , ես  փակում  եմ  աչքերս , ու  լուռ  հեռանում  եմ , բայց  հստակ  գիտակցելով  որ  էլ  հետ  չեմ գա ... Ներիր  ինձ , չնայած  ես անմեղ եմ քո  առաջ , ներիր  որ  սիրել  եմ , իսկ  հիմա  սոսկ  ոչինչ  մնաց  այդ  սիրո  դիմաց ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий