понедельник, 4 февраля 2013 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 31




  1. Դու ասում ես,որ սիրում ես անձրևը ,բայց երբ նա գալիս է,դու բացում ես անձրևանոցը , դու ասում ես , որ սիրում ես արևը  ,  բայց  երբ  այն  փայլում է , դու մոտենում ես ստվերին,ահա թե ինչու եմ ես վախենում ,  չէ որ դու ասում ես, որ սիրում ես ինձ...
  2. Միակողմանի սերը տարբերվում է 
    փոխադարձ սիրուց այնպես, ինչպես 
    սխալը ճշմարտությունից: Եթե մեր զգացմունքների մեջ ոգևորությունն ու խանդավառությունը կուրացնում են մեզ այն աստիճան, որ հավատում ենք, թե սերը իր ողջ հզորությամբ դա է, իսկ ավելի ուշ, երբեմն ճշմարիտ սիրո քաղցրությունն ենք ըմբոխշնում, հասկանում ենք, թե որքան ենք մեզ խաբել:
  3. Դու գիտե՞ս արդյոք.... Իմ տառապանքի սահմաննե՜րն անտես, Կամ էլ` ծանո՞թ ես կարոտ կոչվածի կապույտ լանջերին... Կամ` փշրելու ես իմ տառապանքի փակ սահմանները... Կամ` դառնալու ես ԿԱՊՈՒՅՏ ԿԱՐՈՏԻ չսպասվա՛ծ ԳԵՐԻՆ.. 
  4. Եթե դու նայես իմ աչքերի մեջ, այնտեղ տխրություն, թախիծ կտեսնես ...Եթե դու նայես իմ աչքերի մեջ, անամպ ջերմության կարոտ կտեսնես......
  5. Ես պարզապես սիրում եմ քո ներկայությունն իմ ամեն քայլում, մտքում, խոսքում ... Հիացմունք է այն ինչ ապրում եմ ... Ես սիրում եմ այն իրավունքը, որ ունեմ քո կողքին ... Ես պարզապես սիրում եմ քո ամեն մասնիկը, քո ամեն բառը, քո հայացքը ... Ես սիրում եմ քո զայրույթը, քո ծիծաղը, թե ինչպես են աչքերդ փայլում, երբ ժպտում ես ... Կարոտում եմ քեզ, սակայն սիրում եմ ԿԱՐՈՏՍ, որովհոտև այն ԳԵՂԵՑԿԱՑՆՈՒՄ Է ՔԵԶ ՏԵՍՆԵԼՈՒ ՊԱՀԸ.......



Комментариев нет:

Отправить комментарий