воскресенье, 24 февраля 2013 г.

0 Մտքերիս անկյունը ...38



  • Ամենասարսափելին  այն  է  երբ  կորցնում ես հարազատիտ , իսկ ամենացավալին այն  է , որ  էլ երբեք , երբեք  չես կարողանա տեսնել թե նա ինչպես  է ժպտում , ինչպես  է  արտասանում անունդ , էլ երբեք  չես կարողանա ամուր գրկել նրան , կամ  էլ զգալ նրա ներկայությունը ....
  • Մեծ  հիասթափություն  եմ  ապրում  երբ  տեսնում  եմ  մարդկանց  որոնք  շատ հպարտ  ու ինքնավստահ են  և  նույնիսկ  լսելով ճիշտը իրենց մասին , նեղանում են ...
  • Ես ուզում  եմ  մոռանալ  քեզ , մի գուցե երազներում էլ  չայցելես  ինձ ...
  • Մի կողմից ինձ միևնույն  ես  դարցել , մի կողմից  էլ  սիրտս ցավում  է , ինչպես  հասկանամ ՞ ....
  • Ես գիտեմ  թե մենք ով ենք  միմիանց համար , բայց չէ  որ  մենք իրար  հետ երջանիկ ենք , իսկ առանց իրար , տառապում ենք ....


Комментариев нет:

Отправить комментарий