вторник, 21 августа 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 26




  • Դու տարար քեզ հետ Մի փոքրիկ երազ, Մի քնքուշ կարոտ, Մի մեղմիկ թրթիռ, Մի լուռ ցանկություն, Խոսուն լռություն... Բոլորը տարար: Դու այդ ամենը ինչու բերեցիր Եվ ինչու տարար, Այդ ամենն անձայն Ինձ պարգևեցիր, Բայց ինչ թողեցիր... Բոլորը տարար..
  • Քեզ  զանգումա , քո  հետ  խոսումա , քեզ  գրումա , քեզ  ժպտումա , բայց  ինքը ինձ ՝ սիրումա .... փորձիր  զգալ  տարբերությունը ....
  • Մի   նվիրվիր մարդուն ամբողջ սրտով, մի փոքր տեղ պահի'ր,որպեսզի կարողանաս ապրել առանց նրա , եթե մի օր նա գնա...❤
  • Խնդրում  եմ  ինձ  նայիր  հիմա , դու  նայիր  ու  կտեսնես , որ  քո  խենթ  սիրուց  ես  դարցել  եմ  երկու  կես , դու  աստղից  ամպից  պոկված  մի  հրեշտակ  ասես , սեր  իմ  ես  սիրում  եմ  քեզ ....
  • Սիրիր  անսահման  , սիրիր խախտելով  ցանկացած  սահման .....

Комментариев нет:

Отправить комментарий