вторник, 7 августа 2012 г.

0 Ես եմ քո ընտրյալը , իսկ դու ՝ իմ միակը ...


Սպասիր մի գուցե ես  ասեմ  քեզ  բառեր  , որոնք  քեզ  ստիպեն  արտասվել , ու  նոր  սիրով  լցվել ... սպասիր  ու  կհասկանաս  որ  զուր  չեն  եղել  բոլոր  խոսքերը  որոնք  ասվել  են... սպասիր  ու  գուցե  այս  մութ  երկինքը  քեզ  ստիպի  խորհել  , ու  ինձնով լցվել .. սպասիր , ես  հիմա  չեմ  ուզում  քեզ  ընդմիշտ  կորցնել ... դու  իմն  ես  , ես քոնը  , ու  գուցե  հիմա  սուտ  է  այս  թատրոնը ... դու կասես  որ  չես  սիրում , իսկ  ես  կժխտեմ , դու  կասես  որ  գնում  ես , իսկ  ես  կլռեմ , ու  չեմ  հավատա  քո  փուչ  ասածին ... սպասիր , ու  մի  գուցե  հիմա  այս պահին  էլ  դու  ինձ  հասկանում  ես , սպասիր  ու  դու  հաստատ  նորից  գիտակցելու   ես  որ  ինձ  դեռ սիրում ես ...սպասիր , դեռ  ժամանակ  կա , սպասիր  ու  ուղղակի  սպասիր , մի  պահ  լռիր  ու  հասկացիր  որ  ես  եմ  քո  ընտրյալ , իսկ  դու  իմ ՝ միակը ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий