четверг, 12 апреля 2012 г.

1 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 15


  1. Ուզում  եմ  գոռալ , աշխարհին  ասել , որքան  է  սիրտս  կարոտից  լացել , որքան  եմ  թաքուն  սիրել  ու  ատել , ու  քեզ  ատելով  ինքս  ինձ  տանջել ...
  2. Թե  աչքերս  քեզ  որոնեն , ես  կփակեմ  մութ  կոպերով , թե  խենթ  լեզուս  անունդ  տա  ատամներով  այն  կսեղմեմ , բայց  թե  սիրտս  անունդ  տա , սրտիս  լեզուն  ինչով  փակեմ ....
  3. Սեր ,  հողմից ահեղ  ես , ինձնից  ուժեղ  ես , անզոր եմ  ես քո  դեմ ...
  4. Քո  այդ  աչքերի  համար  է  աչքերս  բացվում , քո  աչքերի  համար  են  աչքերս  լցվում , սիրուտ  համար  է  սիրտս  դողում , և  լոկ  քեզ  համար  եմ  այսօր  ես ապրում ...
  5. Կա  մի  սիրտ ` որը  իմ  սրտի  հետ  է  բաբախում , կա  մի  մարդ  որի  համար  եմ  ես ապրում , կա  կարոտ  որը  նրա  հանդեպ  եմ  միայն  զգում ...


1 комментарий:

  1. Ձեր գրառումը տեղ գտավ www.BlogNews.am կայքում: Շնորհակալություն:

    ОтветитьУдалить