вторник, 17 апреля 2012 г.

0 Քեզ...


Որ  սիրում  եմ  քեզ  , դու  դա լավ գիտես ..
Փոխադարձում  էլ  համոզված  եմ  ես ..
Մենք  շատ  հարազատ  մարդիք  ենք  դարձել  ..
Ու  էլ  չենք  կարող  առանձին ապրել ..
Մտել  ես իմ կյանք  այնտեղ  հաստատվել..
Ուզում  ենք  միայն  իրար  հետ  կյանք  կապել..
 Ուզում  եմ  կողքիտ  երջանիկ  լինել  ..
Ու  քո  կյանքը  մեծ  սիրով  լցնել ..
Դժվարությունը  իրար  հետ անցնենք ..
Ուրախությունը  իրար  հետ  կիսենք ..
Առանց  խոսքերի  հասկանանք  իրար  ..
Ու  էլ  երբեք  չդառնանք  օտար ..
Ես  շատ  ուրախ  եմ  որ  իմ  կյանք  մտար  ..
Հենց  այն  միակն  ես  որին  սպասել  եմ երկար..
Բարեբախտաբար  ես  քեզ  գտել  եմ  ..
Միայն  քեզ  հետ  է  իմ սիրտը  դողում ..
Ու  քեզ  համար  է  աչքերս  լցվում ..
Որ  սիրում  եմ  քեզ  դա  դու  լավ գիտես ..
Ու  էլ  ոչ  ոքի  չեմ  սիրի  քեզ պես ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий