пятница, 30 марта 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 14


  1. Քեզ ...  Գիտես   թե  ,  ում  համար  է  լույսը  բացվում , արևը  ժպտում , լուսինը փայլում  ,  գիտես  թե  ամենից  շատ  ում  եմ  կարոտում  ,  եթե  չգիտես  նեղություն  քաշիր  ու  առաջին  բառը  նորից  ընթերցիր ...
  2. Ինձ  թողել  ես  մենակ  ,  բայց  գիտեմ  ՝ իմ  սիրով  քեզ  մի  օր  կգտնեմ , շունչտ  ինձ  ջերմություն  կբերի ,  դու  ես  լույսը  իմ  մութ  ու  խավար  օրերի ...
  3. Ուզում  եմ  լինել  այն  օդը  ,  որով  դու շնչում  ես  ,  որպիսի  ամեն  շնչելուց և  արտաշնչելուց , հասկանաս  որ  ես  եմ  քո  կյանքը , և  որ  առանց  ինձ  դժվար  թե  ապրես ...
  4. Կուզեի  նվիրել  քեզ  երկինքը  բայց  այն  շատ  հեռու  է , կուզեի  նվիրել  քեզ  արևը  բայց  այն  շատ  տաք  է ,  կուզեի  նվիրել  քեզ  իմ  սիրտը  , բայց  այն  արդեն  քոնն  է ....
  5. Սերն  արտահայտվում  է  աչքերով  ավելի  շուտ , քան  բառերով ...


Комментариев нет:

Отправить комментарий