суббота, 10 марта 2012 г.

0 Մենություն...



Մի  ահավոր  զգացում է  այդ  մենությունը .. Երբ  քեզ  շրջապատում  են  հազարավորները  իսկ  դու  քեզ  բացարձակապես  մենակ  ես  զգում ,  երբ  քեզ  շրջապատում  են բազմաթիվ  աչքեր  , ժպիտներ  բայց  ոչ  ոք   չի  տեսնում քեզ ... Երբ  հասկանում ես  որ քո  ընկերները  կողքիտ  են  բայց  էլի դու մենակ ես ... ինքտ  էլ  չես  հասկանում  թե  ում ես  սպասում  , ով  կարող  է  քեզ  հանել  այդ  սարսափելի  մենությունից .. Գտնում  ես  ինչ  որ  մեկի  հետ ընդհանուր  երևույթներ , բայց  էլի  հանդիպում ես  երևույթների  որոնք   քեզ  հեռացնում  են  նրանից ... Իսկ  երբ  քայլում  ես  փողոցով  նորից  նույն ցավն  է  քեզ  տիրում , որ  չես  գտնում  ոչ  ոքին  կողքիտ .. Եվ  փնտրում ես  նորից  բուժում  այդ  մենությանտ , չես  էլ  հասկանում  այն ինչպես  անվանես , ու  գտնում ես  մի  բուժում  դրա  դեմ -  ինքնախաբեությունը ..  Ինքտ  քեզ  խաբում ես  ու  հորինումես  քեզ  համար  մի  նոր  աշխարհ - բայց  գիտակցում ես  որ  էլի  մենակ  ես ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий