вторник, 20 марта 2012 г.

0 Հիմա ` ցավ , հետո ` դժվար թե ...



Ով  սերտ  կպահպանի  , եթե  սիրտտ  անվերջ  լռում  է ու  չի  թողնում  որ  դու  ասես  << Ես  սիրում  եմ  քեզ >> ... Մի  թե  հետո  քո  կողքին  լինելու  է  քո  մենությունը , կամ  գուցե  ուրիշին ես տեսնում  կողքիտ ... Վաղուց  էլ չեմ  սպասում  քո  զանգին , կամ  այն  որ  դու  ինձ  կհիշես .. Դժվար  էր ,  հաճախ  եմ  տառապել  քո  փոխարեն ,  բայց  չէ  որ  ես  քեզ  երբեք  չեմ  ասել  որ  սիրում  եմ ,  ու  երևի  երբեք  չկարողանամ  ասել , հիմա  ուղակի  ես հեռանում  եմ ,  չնայած  երբեք  էլ  միասին  չենք  եղել , թողնում եմ   քեզ  քո  իսկ  ստեղծած  մենության  մեջ ... Գիտես   հաճախ  եմ  հիշում  մեր  խենթ  օրերը  , որոնք  դժվար  թե  վերադառնան .. Իսկ  հիմա  օր  օրի  ավելի  եմ  հասկանում ,  որ  ամեն  ինչ  անցել  է , ինձ  թվում  է  քո  սերը վաղուց  հեռացել է   ... Եթե  այն  քեզ հետ լիներ  գուցե   և  մի  փոքրիկ  ուշադրության  արժանացնեիր  ինձ ... Հիմա  ես  էլ  չեմ  հասկանում  թե  ինչու   եմ այսքան  մտածում այս  մասին  , դու  երբեք  չես  ասել  որ  սիրում  ես  ինձ ... Ու  դա  նորից  խոցում է  հոգիս ... Ափսոս ... Ես  միշտ  երազել  եմ  լսել  քեզանից  այդ  բառերը ... Երևի  օտար  եմ  արդեն  քեզ  համար ... Ավելի  լավ է  այսպես , ես  զգում  եմ  ցավ  `  հիմա  ... Բայց  հետո `  դժվար  թե .... 

Комментариев нет:

Отправить комментарий