вторник, 27 марта 2012 г.

0 Նա արժանի չէր « Հայր » կոչմանը ...


Ամուսին - Դավիթ
Կին - Աննա 
-  Դ՞ու  հեռանում  ես .- հարցրեց  Աննան  Դավիթին 
- Այո  ես  հիմա  ուրիշին  եմ  սիրում , դու  այլևս  առաջվանը  չես  ինձ  համար  չապից  շատ  տհաճ  ես , ու  հոգնել  անընդհատ  լսել  երեխաների  ձայները .. - Պատասխանեց  Դավիթը .
- Բայց  չէ  որ  նրանք  քո  երեխաներն  են ,  ինչպես  կարող  ես  այդպես  խոսել ... - ասաց Աննան
 - Վերջ  տուր  քեզ  ասում  եմ  , դու  էլ այն գեղեցիկ  կինը  չես  , ում  ես  սիրում  էի - ասաց  Դավիթը 
- Բայց  չէ  որ  մեր  փոքրիկը նոր է  լույս  աշխարհ  եկել  , և  ես  այդ  պատճառով  էլ  գիրացել  եմ , ու  տգեղ  եմ դարցել .. - Լացելով  ասաց  Աննան ..
- Ես  հեռանում  եմ ... -  Բղավեց  Դավիթը  հրելով  Աննաին ...
- Կարող  ես  հեռանալ , բայց  հիշիր  որ  մեզ  այլևս ոչինչ  չի  կապում , ու  էլ  երբեք  չես  տեսնի մեզ ... ասաց Աննան ..
Դավիթը   հեռացավ ...  
Անցան  տարիներ ,  և  երբ  Դավիթը  հերթական  անգամ  վիճում  էր  իր  նոր  կնոջ  հետ  ,  դուրս  եկավ  և  հիշեց  իր  նախկին  ընտանիքին , երեխաներին ...Երբ  հասավ  այգի  ,  տեսավ  փոքրիկ  տղաների  ովքեր  ուրախ  խաղում  էին , նա  զգաց  ինչ-որ  հարազատ  բան , նրա  երեխաներն  էին .. Հանկարծ  տեսավ  Աննաին  ով  մոտենում  էր  երեխաներին .. Չկարողնալով  անտարբեր  անցնել Դավիթը  մոտեցավ  Աննային  և  ասաց .
- Բարև  , Աննա  ինչպես  ես  , ինչպես  են  երեխաները ...
-  Երեխաները , ինչպես  տեսնում  ես  ուրախ են  ու  երջանիկ ...Պատասխանեց  Աննան ...
Աննայի  մոտեցավ  մի  ուրիշ  տխամարդ նրա  նոր  ամուսինը  , և  ասաց .. Աննա ,  դուք  ծանոթ  էք ,  -  ոչ  ծանոթ  չենք  , ուղակի նա   անցորդ  էր , և  շփոթել  էր  ինձ ... Դավիթը  նայեց Աննաին  ոչինչ  չասեց ...Երեխաները  վազելով  բղավեցին  հայրիկ  հայրիկ  , բայց  եկան ոչ  Դավիթի  մոտ , այլ  այն  տղամարդու , Աննայի  ամուսնու ... Դավիթը  հեռացավ արցունքն  աչքերին ,  և  հասկացավ  որ  նրանք  այնքան  հարազատ  են  ,  ու  այնքան  օտար ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий