среда, 7 марта 2012 г.

0 Մի պատմություն ...



Ես  լսել  էի մի  պատմություն  ծերուկի  մասին  , և  ուզում  եմ  պատմել  ձեզ ... Մի  ծերուկ  կար  որը  մահամերձ  էր  և  նա  իր  ամբողջ  կյանքում  երբեք  չէր  մտածել  ամուսնանության  մասին  ...
- Դուք  երբեք  չամուսնացաք  և  ինչն  է  պատճառը .. Ծերուկը  սկսեց  պատմել , ես  ամբողջ  կյանքում  փնտրում  էի  իդեալական  մեկին  ,  մի  աղջկա  որը  կլինի  այնպիսին  ինչպիսին  ես  եմ ուզում , ես  երկար  շատ  երկար  փնտրեցի  նրան .. բայց ... բայց  ինչ ....  ծերուկը  արցունքն  աչքերին սկսեց  պատմել  ..  ես գտա  նրան  , նա այնքան  գեղեցիկ  էր  այնքան  բարի , նրա  բույրը  երբ  հիշում  եմ  խելագառվում  եմ  ,  նրա  ձայնը  նրա  աչքերը , նա իրոք  իդեալական   էր .... Իսկ  ինչու  դուք  չամուսնացաք , հարցրեցին  նրան ... Իսկ  նա  ասեց  որովհետև  նա  էլ  փնտրում  էր  իդեալական  տղայի ... իսկ  ես ընդամենը  սովորական  մեկն էի ....

Комментариев нет:

Отправить комментарий