пятница, 2 марта 2012 г.

0 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 5





  1. Իմ անունը  մի  անգամ  էլ  արտասանիր , արտասանիր  այնպես ՝ ինչպես  միայն  դու  ես կարողանում , ինքնամոռաց  քո  կարոտով , քո  քնքշությամբ անկրկնելի .. Ես  լսել  եմ  ուզում  անվերջ  իմ անունը , որ լցնում ես նոր իմաստով , իմ անունը սիրում եմ ես , երբ  որ դու  ես արտասանում...
  2. Պետք  է  մոռանալ  սկզբունքները  , երբ  դրանք  խանգարում են  սիրել ...
  3. Քիչ  մարդիկ  գիտեն  որ  քեզ  եմ  սիրում , որ  իմ  աչքերը  միշտ  քեզ  են  փնտրում , ու  եթե  մի  օր  իմ  սիրտը  այրեն մոխիրների  մեջ  քեզ  պիտի  գտնեն ..
  4. Գուցե  չմնամ  ես  քո  հուշերում  ,  և  ինձ  տեսնելիս  դու  չնկատես , սակայն  իմացիր , որ  այս  աշխարհում  ոչ  ոք  ինձ  նման  չի  սիրելու  քեզ ...
  5. Սիրիր  կատակել , բայց  մի  կատակիր  սիրո  հետ , կատակիր  սիրով , բայց  մի սիրիր  կատակով ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий