пятница, 2 марта 2012 г.

0 Կանգնիր ակնթարթ դու հիասքանչ ես ....♥™


Հիմա  յուրաքանչյուր  մարդ  փորձում  է իր  կյանքն  ավելի  հետաքրքիր  դարձնել  և  հասկանալ  որ  վայելում  է  այն ... Slow  life -  սա  ապրելու  նոր  ձև  է , և   պետք ապրել  այսպես -  երբեք  չշտապել  , ոչինչից  չհուսահատվել ,  ճաշակել  յուրաքանչյուր  ակնթարթ  դարձնելով  այն  ավելի  հետաքրքիր : Օրինակ  Իտալիայում  առաջ  էր  եկել  մի  նախագիծ  որը  խորհուրդ  էր  տալիս  ապրել  կյանքը  չշտապելով -  այսինքն  ուտել  դանդաղ  ,  աշխատել  դանդաղ և  ամեն ինչ  փորձել անել  վայելելով ակնթարթը . Սակայն  ինչպես  չշտապել , եթե  նայում  ես  շուրջտ և  ամեն  ինչ  արագ  տեմպի  մեջ  է , իսկ  ժամանակի  մասին  էլ ընդհանրապես  կարելի  է  չխոսել , աչքթ  թարթում ես  և  նկատում  ես ,  որ  արդեն  մի ամբողջ հավերժություն  է  անցել .
Ուղակի կյանքը  պետք  է  վայելել , չգիտեմ  երևի  յուրաքանչյուր  մարդու  մոտ  այն  յուրահատուկ  կերպով է  ընկալվում , բայց ինձ  թվում է  յուրաքանչյուրն  էլ  կսիրի  իր  ժամանակն  անցկացնել ընկերների հետ ուրախ  մթնոլորտում , կամ էլ  լսել  սիրած  երաժշտություն , ինչու  չէ  զբաղվել սիրելի  գործով , նկարել  , երգել , կամ  էլ  պարել , միայն  թե  ոչ նստել  և  նայել  առաստաղին . Ապրեք կյանքը  վայելելով յուրաքանչյուր  ակնթարթը , մի  կորցրեք  այն  իզուր ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий