воскресенье, 18 марта 2012 г.

0 Միշտ չէ որ ստացվում է ուրախ լինել ...



Տարօրինակ  է .. լինում  է  այնպես  երբ   սիրտտ կոտրել են , բայց  այն դեռ զարկում է .. Հաճախ  այն  ցավը  որ  պատճառում  են քեզ , քեզ  ավելի ավելի  ուժեղ  է  դարձնում , կամ  էլ  դու  ամեն  կերպ  փորձում  ես  ուժեղ  երևալ , որպիսի  նա ով  ցավ  է  պատճառել  քեզ ,  չճաշակի  իր  հաղթանակը , կամ  էլ  ուրախանա  որ  դու  ՝  տխրել  ես ..  Միշտ պետք  է  չհուսահատվել  ու ամեն  ինչ  լավ կլինի .. Ամեն  վարկյանը  որ  մեզ  տրված  է ,  դա  մեր  կյանքը  փոխելու  հնարավորություն  է , իհարկե  ես  չեմ  ասում  որ  ամեն  ինչ  կարելի  է  փոխել ,  բայց  ամեն  ինչ  նորից  սկսել  հնարավոր  է  , միայն  թե  այստեղ  մեկ  խոչնդոտ  կարող  է  մեզ  հանդիպել ՝ ժամանակը .. Իսկ  եթե  ժամանակ  կա  ՝  ուրեմն  ամեն  ինչ  դեռ  առջևում  է ... Հիմա  փոքր  ինչ  ինձ  մոտ  այդ  տրամադրությունն  է ,  ես  ինձ  հնարավոր  է  որ ուրախ  չեմ  զգում ,  բայց  չեմ  էլ  հուսահատվում... Ամեն  ինչ  իր  ժամանակին ,  չէ  որ  միշտ  չէ  ստացվում ուրախ  լինել...

Комментариев нет:

Отправить комментарий