четверг, 8 марта 2012 г.

0 Գիտեմ որ գալու ես ...



Ես  քեզ   կսպասեմ  ... Դու  դրան  այո  չես  հավատա ...Դու  մտածում  ես  ես կմոռանան քեզ ..Իսկ  ինչպես  ասել  որ  սիրում  եմ քեզ ... որ  ամեն  ուր  փնտրում  եմ քեզ , ամենքի  մեջ միայն  քեզ , բայց  չեմ  գտնում ...Ասեմ  որ  ես  գիշերները  աչք  չեմ  փակում  իսկ  անկողինս  խոնավ  է արցունքներիցս  դու  կհավատաս  դրան ... Իհարկե  ոչ ...Դու  ես  այն  միակ  պատճառը  որ ինձ  գիշերները  խեղդամահ  է  ստիպում  լինել ... Իսկ  իմ  մտքերը ,  որ  ամեն  պահ  ողողված  լոկ  քեզանով իսկ  դա ... երբ  մտածում  եմ  միայն  քո  մասին  եմ  մտածում ... Հաճախ  թվում է  թե  ուղեղիս  ամբողջ  եղածը  չքացել  է  , որ  դատարկություն  է  այնտեղ  և  միայն  կաս  դու  ու  քո մասին  մտքերը  դու  կհավատաս դրան ... ոչ  ոչ ...Ես  քեզ կսպասեմ ... գիտեմ  մի  հավերժությու ն , իսկ  միթե  այդքան  ուժ  ունեմ ... Հեռանում  եմ  ...  այս  բառերը  որ  միշտ  ատել  եմ ես  քեզ ասելեմ  այո  , բայց  դու  այնքան  հեշտորեն  ինձ  բաց  թողեցիր ... բայց  ես սպասում  եմ քեզ ... սպասում եմ քեզզ ....գիտեմ  որ  գալու ես ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий