суббота, 10 марта 2012 г.

1 Սիրային ստատուսներ...ՄԱՍ 9


  1. Երբ  ցավում  է  սիրտտ , երբ  չես  հասկանում  թե  ուր  է  միտքտ , երբ  հոգով ապրում  ես  ուրիշ  աշխարհում , ուրեմն  սերն  է  ապրում  քո  սրտում ...
  2. Ես  քեզ  սիրում  եմ  ոչ  թե  ամեն  օր  տեղի  անտեղի  անունտ  տալով , այլ  սրտիս  խորքում  քեզ  հավատալով ...
  3. Երբեմն  աչքերս  խանդում  են սրտիս , որովհետև  դու  իմ  սրտում  ես , բայց  աչքերիցս  շատ  հեռու ...
  4.  Սիրի'ր ,սիրի'ր, դեռ սիրուց չի հագեցել ոչ մի մարդ, Առանց սիրո չի բացվել դեռ պարտեզում ոչ մի վարդ, Բայց իմացիր, ո'վ սիրող, սիրո գինը դժվար է, Նրա ցավը մի դար է, իսկ բուրմունքը ` ակնթարթ... 
  5. Չի  մարի  սերս  քանի  աշխարհն  այս  կա  , չեմ  տողնի  ցուրտ  ու  քամին  հոգին  քո  զգա  , ես պիտի  գրկեմ  քեզ ու  ասեմ , որ  կյանքն  իմ , սիրտն  իմ  քոնն  են  դարձել  հիմա ....

1 комментарий:

  1. Ձեր գրառումը տեղ գտավ www.BlogNews.am կայքում: Շնորհակալություն:

    ОтветитьУдалить